Klachten

De directie en medewerkers van GGZ Interventie spannen zich maximaal in om je behandeling optimaal te laten verlopen. GGZ Interventie staat voor kwaliteit en veiligheid en is daarop aanspreekbaar.

Ondanks het streven en de pretentie maximale kwaliteit te leveren, kan het voorkomen dat je over sommige onderdelen van je behandeling of verblijf bij GGZ Interventie of in één van onze partnerklinieken niet tevreden bent. Dan horen wij dat graag. Jouw ervaringen kunnen voor medewerkers van GGZ Interventie een belangrijk signaal zijn om bepaalde zaken te verbeteren.

Bespreken met de betrokken persoon of afdeling

Heb je opmerkingen, problemen of ben je ontevreden over de gang van zaken in de
verblijfs-, behandel- en begeleidingssituatie, maak dit dan kenbaar aan de betrokken persoon of afdeling. Uiteraard zijn zij bereid in overleg met je te kijken naar een oplossing. In zo’n gesprek kunnen soms misverstanden uit de weg geruimd worden.

Ook kun je jouw casemanager benaderen met je probleem; hij of zij zal zorgen dat deze op de juiste plek terecht komt.

Klachtencommissie

Mocht je er onverhoopt niet uitkomen met een van onze medewerkers dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de klachtencommissie.
Dit kan via: klachtencommissie@ggzinterventie.nl